REZILIENȚA PSIHO-EMOȚIONALĂ A CADRELOR DIDACTICE ÎN CONTEXTUL CRIZEI UMANITARE: Ghid pentru profesori

Elaborarea și editarea lucrării au fost realizate cu suportul financiar al Comisiei Naționale a Republicii Moldova pentru UNESCO în cadrul Programelor de Participare UNESCO și a proiectului
„Crearea unui mediu incluziv și nediscriminatoriu pentru refugiații ucraineni în Moldova”
[“Creating an inclusive and non-discriminatory environment for Ukrainian refugees in Moldova”]

Lucrarea a fost aprobată la ședința Consiliului Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, Sociologie și Asistență Socială, Universitatea de Stat din Moldova, din 07.12.2022 (procès-verbal nr. 3).

Coordonatoare:
Luminița DRUMEA, doctor în filologie, Secretar General adjunct al Comisiei Naționale a Republicii Moldova pentru UNESCO

Recenzente:

  • Svetlana TOLSTAIA, doctor în psihologie, conferențiar universitar, Universitatea de Stat din Moldova

  • Valeria GONCEAR, doctor în pedagogie, Universitatea de Stat din Moldova

Autoarele:

  • Valentina BODRUG-LUNGU, doctor habilitat în pedagogie, profesor universitar, Universitatea de Stat din Moldova

  • Viorica REABOI-PETRACHI, doctor în Științe ale Educației, Universitatea de Stat din Moldova

  • Maia ȘEVCIUC, doctor habilitat în pedagogie, profesor universitar, Universitatea de Stat din Moldova

  • Ana TARNOVSCHI, doctor în psihologie, conferențiar universitar, Universitatea de Stat din Moldova


Prezentul ghid oferă informații utile cadrelor didactice care, în contextul crizei umanitare provocate de războiul din Ucraina, se pot confrunta cu multiple provocări. Ghidul este destinat sprijinirii cadrelor didactice în formarea rezilienței psiho-emoționale în situații de urgență.

Selectarea și prezentarea informației, precum și opiniile expuse în această publicație aparțin autoarelor și nu reflectă obligatoriu viziunea UNESCO.

Se distribuie gratuit.

Vezi publicația AICI

Loading